sobota, 25 stycznia 2014

PROLOG

Życie nie jest łatwe
Życie potrafi zranić
Życie..
Czym w ogóle jest życie?
Czy to nasze bezsensowne rozmowy?
a może myśli, które zbiegają się w jednym punkcie?
Jednak słowo ,,życie" kryje pod sobą mnóstwo znaczeń -
- miłość-
-przyjaźń-
-zaufanie-
-przygody-
-wycieczki-
-młodość-
-starość-
WSZYSTKO!

Rzadko kiedy trudne życie mają dzieci,
jednak zdarzają się tacy, którzy też takie mają.
Jedną z takich osób jest główna bohaterka opowiadania..
Jej życie nie było proste..

- Jesteś głupia! Po co tu przyjechałaś?!
(...)
- Nikt Cię tu nie lubi.
(...)

Dużo razy słyszała takie słowa, jednak nie poddała się..

- Jeszcze kiedyś będą mi wszyscy zazdrościć. Na pewno! Pokażę im, że potrafię spełniać swoje marzenia!
Powtarzała sobie cały czas..

I udało jej się! Spełniła swoje marzenia, a teraz zaszła nawet dalej niż myślała!
Wcześniej dała radę! Teraz też da radę!


A więc witam z prologiem, który mam nadzieję, nie jest zbyt dziwny! Po raz pierwszy pisałam taki prolog, a więc z góry przepraszam, za wszystko! ♥♥
Zygfryda

1 komentarz:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym prologiem. :-)
    Czekam na pierwszy rozdział. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://milosc-ktora-przetrawa-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń